Ko to tamo čuda peče?



Najsnažniji utisak iz kuhinje u poslednje vreme na mene i moju okolinu ostavio je jedan kolač. To je kolač koji ako želite na tanjiriću da odnesete komšinici ili prijateljima, uz njega obavezno ide i papirić sa receptom. A za vas koji ste blizu svojih računara,Selma je sve lepo objasnila.
Kolač se brzo pravi i još brže nestaje sa tanjira. Pravila sam ga bez dekoracije od šlaga jer je morao na put do Beograda. Komentari nekih studentkinja bili su sledeći: neverovatan, opako dobar!?!?čudotvoran..
Naravno, to je Čudo od čokolade!




Comments

  1. Jako mi se dopada tvoj blog, vidim da je skoro nastao a vec ima mnogo sta zanimljivo da se procita, svaki post uz divne slike je kao neka kratka pricica.
    I meni se dopada ideja da sama napravim sapun, kad se odlucim javljam se za kratku obuku.

    Hvala ti i na linku ka receptu za ovaj kolac, ne mogu da ne primetim da je kolac mnogo brze nestajao nego kafa. :-)

    Veliki pozdrav ti saljem, hvala ti sto si svratila do moga bloga i ostavila divan komentar, samim tim i divan utisak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sve što treba,tu sam!
      I da, kolač bi nestajao s tanjira još brže da nisam zamolila dotične studentkinje da VEOMA sporo jedu zbog faza fotografisanja:))Pozdrav!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts