Početak


Uh, baš se mučim sa ovim blogom. Mislim, dugo sam se i dvoumila da li da krenem s tim. Ne da nemam želju, već je strah od računara i svih njegovih tajnih mogućnosti preprisutan. Lakše bi mi bilo s papirom i olovkom.. I brže. Priznajem, jedna Marija je u pauzi spremanja ispita pomogla oko prvih koraka.
A planirala sam ovde jedno potpuno šarenilo sačinjeno od papira, cveća, mašni, kolača.. Kažem, planirala.
Pokušaću sada po hiljaditi put da postavim jednu sliku ;)


Ovo je dvodelna rođendanska čestitka koju je ove godine od mene dobila moja ćerka.


Uz jednu višenamensku kutiju koju sam kao i čestitku oslikala akrilnim bojama


I koja je našla svoje mesto u sobi studentkinje

ko to tamo..

Eto, uspela sam sa postavljanjem fotografija (i to bez ičije pomoći) kojima sam predstavila jedan delić svojih aktivnosti.









Comments

Popular Posts