Ća je život vengo fantazija




Ćerki je i ove godine pripala čast i obaveza da obiđe Dalmaciju i sve njene lepote(usput i dedu),akumulira svim svojim čulima sunce,more,boje i mirise i donese nam malo od svega,barem na fotografijama.
Svojski su se ona i drugarica potrudile da ispune zadatak.
Evo dela zabeleženih prizora:


Kako se buduće arhitekte zabavljaju na plaži

Velebit između neba i mora


Ko kaže da nema raja na zemlji

Devojke bi da žive baš u ovoj ulici

Kad more svira

Veselo...

Ni na nebu...

...ni na zemlji


Ma nek ide život...


Kad Nadalina gasi sviću...


Samo za mamu

Zašto je interesantan bar sa imenom Branimir? ;)

Pravo mesto za skulpturu prirodnjaka

Ovo se zove Prepoznaj uljeza(među fotkama) ili Deda ne haje mnogo za ribu


Panorama koja će se teško promeniti i u sledećih 40 godina

Tako ću ja još danima da upijam ovo sunce i boje sa fotografija,premotavajući neke svoje filmove u glavi.Projektovaću neke priče,lica i glasove koji se u sećanje urežu i ostanu tu zauvek.
Mlade dame,dobar ste posao završile,što se mene tiče.






Comments

  1. Prekrasne sličice iz moje okoline...
    Sandra, svratite na moj blog imate nagradicu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepo za nagradu.Ja sam nagradu/sliku već postavila na blog ispod liste blogova koje pratim,neka se malo zašareni;)Ostatak ću ispuniti čim skuvam sebi narednu XXL kafu.
      Da,sličice mi ulepšavaju dan,mirišu na detinjstvo,smokve,jednu konobu,uvek nasmejana lica..
      Pozdrav

      Delete
  2. Hvala na posjeti!!!
    Imaš super blog,ugodno sam se iznenadila ugledavši ove fotke...
    Pozdrav tebi i curama iz najlipšeg grada na svitu !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,drago mi je ako sam te zainteresovala.
      A jeste vala najlipši!;)
      Pozdrav i od nas

      Delete

Post a Comment

Popular Posts