Kuhinjski trio




Uneti osveženje u kuhinju nije teško ni skupo.

Izrada ovog kuhinjskog tria traje oko 60 minuta( sa sve čišćenjem nereda za sobom):




Potrebna je jedna saksija od pruća koju obojimo u belo:


Pa je salvetom dodatno ukrasimo.Ja sam dodala čipku i mašnu:



Tek obrani peršun smešten je odmah za fotografisanje(peršun je u tegli s vodom):


Zatim nađemo staro(bušno) lonče :


Iztutkališemo ga i obojimo po želji pa u njega smestimo jabuke:



Kako nam se to mnogo svidelo isti postupak ponovimo i na starom keramičkom tanjiru(tufne su rađene uz pomoć plutanog čepa):



Ovi jastučići mi se uklapaju u celu priču,što zbog boja,što zbog toga jer su jastučnice sašivene od starih i "demode" rasparnih navlaka:



I naravno,čim ogreje sunce,širom otvorimo prozor:







Comments

  1. Eto, malo truda i bojanja i sve se tako lijepo promijeni, uklopi.. I jastuci su se isto, ja mislim, uklopili, baš su lijepi. A kad sunce dođe i mi otvorimo širom prozor da uđe malo topline i svježeg zraka. :)

    ReplyDelete
  2. ovo je krasno, sve po redu :)
    najbolji mi je natpis "volim da kuvam" haha. sad kad te netko od ukućana pita da skuvaš nešto, ne možeš odbiti, ko ti je kriv.
    jastučići isto krasni, baš se dobro uklapaju u nekakav romantični štih. ti "demode" dezeni su mi najbolji, dobro se osjećam uz njih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i inače ih teško odbijam...gunđam malo,pa skuvam ;)

      Delete
  3. Cela priča je lepa i romantična:)
    Baš si lepo "obukla" vaznu,a jastučnice su "mode" iako su od "demode":))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa "demode" je najmodernija stvar!..ako mi tako kažemo;)

      Delete
  4. MA trio ti je presladak!

    ReplyDelete
  5. Tufnice <3 Tanjir mi je favorit!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts