Zimski san




Da li je ovo bilo savršeno jutro? Ili savršen dan? Ili, možda savršenih nekoliko dana...
Jeste.

















Taman kad su patofne ispletene, na stotine lakova za nokte poređano po nijansama, čaj ispijen i časopisi prelistani, garederober provetren i ramovi preraspoređeni, dođe vreme da se nešto prezalogaji.


Jednostavni brusketi s kajganom

Recept koji je nastao kada sam po ko zna koji put htela uobičajene sastojke, a opet malo drugačije jelo.. za doručak, večeru, pa i ručak...što da ne...

Na stari hleb namazati po malo kisele pavlake i kečapa, pa na svaki komad rasporediti po komad kajgane (ispečene od dva jaja), prekriti komadom kačkavala i zapeći u zagrejanoj rerni oko 5-10 minuta.








Januar je bio dugačak. Mnogo toga je u njega stalo.
Nije bio savršen. A nije bio ni hladan.

Neko je zaspao zimskim snom. Neko se iz njega probudio.







Comments

  1. baš interesantne fotke, sviđa mi se i kombinacija kruha sa kečapom i jajetom..ja sam nešto slično radila
    Baš mi se sviđa kako uvijek super postaviš fotografije baš me zanima na koji način ih uklapaš..no i hvala puno za posjetu mom blogu..
    hehe da ja sam ti zaluđena ludim stvarima ali onima koji šalju pozitivne vibracije :D
    bar se nadam da je tako, ugodno se osjećam u tome-to je ipak moj stil :D lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 za tvoj stil!!Naravno da je pozitivno lud;)
      Kajgana na sto i jedan način,moglo bi se isto tako reći za ovo "jelo":))))))))))))))
      Fotografije mi već pomalo prave problem,imam ih dosta lepih i sve ih čuvam za "ako zatrebaju",a njihov broj se nikako ne slaže sa raspoloživim prostorom na disku:(( Za sad ih uređujem u Photoscape-u,a učim pomalo i Photoshop,jer je,kako moja ćerka kaže,ozbiljniji..;)
      Hvala i pozdrav..

      Delete
  2. zanimljiv recept. nisam nikad prije čula za tu kombinaciju, treba probat :)
    slike mi se sviđaju, prave zimske.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam otkrila da sve može da se kombinuje,samo nije baš svaka kombinacija ukusna ;))))))))
      Šalu na stranu,ranije mi je bilo nezamislivo da neke stvari kombinujem...eto menjamo se..Hvala!:)

      Delete
  3. Evo ja se polako budim iz zimskog sna, i vracam u blogosvet uz jedan od omiljenih blogova :) Prija mi ova tvoja zimska idila na slikama. Jel ste to vi na fotografijama iz mladjih dana? KO je TO TAMO bio muzicar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro jutro!!:D
      Nismo mi na fotografijama,mada si mi dala ideju da predložim ćerki da malo urami nas,svoje roditelje,može i iz mlađih dana...;)))Ovo je njena studentska soba i neke poznate baje uramljene,ovaj što se "uneo" u gitaru je jedan od one luckaste braće iz AC DC-ja....
      Mi tek gajimo mizičara u porodici:DD :*

      Delete
    2. POdsetio me na njega, pa mi je drugo pitanje bilo "jel vi to imate poznatog muzicara u porodici?" :)

      Delete
    3. Šašava si skroz:* Svi smo mi jedna velika porodica;))))))))))))

      Delete
  4. Kako bi tek bilo da si poslušala dete :)))))
    Međutim, nije mi žao.....ovo su retki trenuci kada smo sami sa decom...neprocenjivi, najlepši, najdraži i SAVRŠENI ♥
    Kad bi samo mogli da ih priredimo češće....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta da ti odgovorim,nego hvala što imaš razumevanje <3
      Ipak,uskoro.....Rekla je:sledeći put,nema izgovora!!;D

      Delete
  5. Sviđaju mi se tvoje fotografije,svakdanje, ali sa divnom pričom u pozadini...i tvoji jednostavni recepti, po mom ukusu! Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednostavni recepti su mi postali omiljeni!;) Hvala,draga Jagoda..pozdrav

      Delete
  6. I ja bi trebala naučiti Photoshop. Moj sine kaže isto, ko tvoja ćerka :-) Umjetnici... Zaljubila sam se u tvoje papuče. Predivne su! Vidim da i kod vas ima puno snega :-) Baš mi u tu zimsku atmosferu padaju Pink Floydi. Da razturimo? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pink Floyd - za svako godišnje doba!;)))

      Delete
  7. Pravi zimski post. I ja imam običaj da recikliram, pa i sastojke za jelo, koji god da je obrok u pitanju. Od starog hleba volim da napravim nešto što liči na pitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E,i ja uživam kad mogu da iskoristim,da ne bacim,naročito hranu..gre'ota je..

      Delete
  8. Vidim i kod vas je oštro zazimilo! Lijepe su ti fotografije, kad vidim kako je kod tebe sve tako uredno i na svome mjestu, evo odmah dobijem volju za spremanjem nečega, zaista! I pored svega, stigneš napraviti i nešto fino za papanje :) P.S. Papučice su ti original!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts