Omiljena peciva...



Pomoravka  me je nedavno pozvala da u okviru blog-igre, ovde izdvojim pet meni omiljenih peciva sa svog bloga. Baš sam se osetila počastvovano jer do sada nisam učestvovala u "food-blog-igricama".... Pa zato veliko hvala na pozivu. 
Interesantno je da sam baš sa njenog bloga isprobala mnoštvo recepata za peciva (naročito kifle;), i pritom se nijednom nisam pokajala. Svi recepti su pun pogodak. 

Hvala, Zoko na pravoj domaćoj kulinarskoj atmosferi koja vlada na tvom blogu. I hvala što svoju strast prema kuvanju nesebično deliš s nama. Sve te male i velike tajne iz kuhinje, tj. "cake" koje su bitne kod kuvanja...


Meni su sva peciva omiljena, ali evo, izdvojiću sledeća:


1. Rolovana slatka peciva (s makom, orasima, suvim grožđem...)



2. Hleb s čerijem i sirom (opet Pomoravkina ideja)



3. Mekike sa muslijem, suvim grožđem i cimetom



4. Proja (koja možda ne bi trebalo da se svrsta u peciva, jer proja je proja...)


5. Lepinje


Navešću još jedno pecivo, tj. pitu-štrudlu, kojom sam bila oduševljena čim sam je "snimila" na Pomoravkinom blogu. A tek nakon što sam se oprobala u pravljenju... da vam ne pričam. 

Vanil krem štrudla




Pravila sam je do sada tri puta. Prvi put s višnjama u pudingu od vanile, zatim s jabukama  i mlevenim orasima (bez pudinga), ali je sve druge varijante i nadeve zasenila verzija sa makom. Svi su rekli: Savršena je! 
Isprobajte i vi. Ovo je specijalitet!

Za nastavak ove blog-igre pozivam sve vas da s nama podelite i preporučite barem po jedno pecivo ili slatkiš sa vašeg ili nekog drugog bloga.



Draga Zoko, evo moje omiljene melodije od grupe Il Divo. 
Neka vam se uz nju malo otopi taj sneg i led...






Comments

  1. njam, Sandra, nemam što više dodati :)
    osim - kad će se više skuhati taj ručak, danas baš nešto polako krčka....
    slasni pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slasni pozdrav i od mene! Sve ovo je na slikama. Veruj mi, trenutno ni traga pecivu u mojoj kući :( ... možda je i bolje tako;)

      Delete
  2. Lepinja je zakon !!! :))))
    E,...ova vanil krem štrudla mi je baš....moraću ja to da smućkam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da jeste...pa s malo kajmaka ili džema...uh.
      Nećeš se kajati što se tiče štrudle;)

      Delete
  3. Slušajuči Il Divo mogla bi degustirati sva tvoja peciva :-) Uspelo bi mi i bez muzike :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja treniram muziku bez peciva..i mnogo mi loše ide ;))

      Delete
  4. Sve ovo izgleda jako ukusno, ali ovu vanil krem štrudlu ću sigurno napraviti, zvuči baš mljac mljac :-) Pozdrav Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro si zapazila. Vanil krem štrudla mi je nezamenljiva u poslednje vreme..Pozdrav!;)

      Delete
  5. Ja volim testa a lepinje tvoje...mmm... jedemo sa kajmakom kad se sretnemo:))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts