Savršeni keksići




Sastojci:

120 gr. maslaca ili margarina sobne temperature
2 kašike meda
1 jaje
300 gr. brašna
1 kašičica praška za pecivo
kesica vanilina
100 gr. krupno seckanih lešnika ili oraha
po želji laneno seme, ovsene pahuljice, suvo grožđe..
100 gr. čokolade (može a ne mora)


Umutiti malo masnoću, dodati med i jaje, opet malo mutiti pa zatim dodati i sve ostale sastojke.
Možete mućenje da obavite viljuškom ili žicom, bez uključivanja miksera ;)
Ja sam čokoladu stavljala na već formirane kekseve naređane u plehu.
Peći u već ugrejanoj rerni na srednjoj temperaturi 10-ak minuta.

Mnogo dobar i ukusan slatkiš i brzo se sprema. I nije presladak. 


I ako hoćete iskreno, meni lično nešto smeta ova čokolada preko. Mislim da ću sledeći put da je izostavim i dobijem još laganiji keks.




Prijatno! :)



Comments

  1. Pazi....ja ti verujem, ali.....ja ću ipak staviti čokoladu :)))))
    Reci da sam nepopravljiva ! ;) :* :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ti mi deluješ k'o ono dete što bi sa svakog keksa skinulo samo čokoladu ;)))) ;*

      Delete
  2. Ovaj recept zviču mnogo dobro i zdravo, sasvim bez šečera! Super si. Ali čokoladu ču i ja sigurno staviti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se čini da je zdraviji od mnogih slatkiša..ovako bez šećera. A ni crna čokolada nije tako loša, iako je ja izostavim uvek kad mogu..:*

      Delete
  3. e baš mi sline cure na ove keksiće, ja nebih izostavila čokoladu nikako jer sam ovisnik o njoj..
    Trenutno i lutam sve po nekim receptima, tražim svašta nešto, uskoro će i krizma kod mene, pa sam još u nedoumici koje vrste kolača da radim.., sem šah šnita koje obavezno-jer ih ipak ima dosta za narezat..
    Idem nešto da si namažem slatko jer sad mi je već puna glava svega i svačega :D
    Puno te pozdravljam i želim lijep dan--klaudija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ja volim šah tortu..mnogo!! A znaš da je nikad nisam pravila a ni ukapirala kako se ređa. Ako budeš imala volje daj neki post na tu temu..;))

      Delete
  4. Ja na dieti a tvoji keksi,....
    njami
    pozdrav Tamara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..pa i ja sam kao na nekoj dijeti ?!? ;))))

      Delete
  5. Meni deluje skroz super. Pošto sam ja ovisnik o čokoladi, ja ću da se naseckam pa dodam u smesu, ne može da pokvari. :)))

    ReplyDelete
  6. Kako uopšte možeš pomisliti, da izostaviš čokoladu? :-))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts