Mafini iz kalupa




Recept za 12 mafina:
(Odmeravanje se vrši šoljom za belu kafu)

2 jaja
2 kesice vanilin šećera
pola šolje šećera
2/3 šolje ulja
2/3 šolje jogurta
rastopljene 3 štangle čokolade
2 šolje brašna
pola kašičice praška za pecivo

još 2 štangle čokolade za fil

Sve umutiti žicom za mućenje (ne treba vam mikser;) 
Polovinu smeše kašikom rasporediti u kalupe. Rastopiti dve štangle čokolade sa kašikom ulja i po malo rasporediti na sredinu svakog kalupa.
To izgleda ovako:


I drugu polovinu smeše zatim preliti ravnomerno preko svega da se popune kalupi. 
Peći na 180 stepeni oko 40 minuta.
Ja sam za pečenje koristila silikonske kalupe iz kojih se mafini veoma lako vade.



Drugom prilikom isprobala sam žute mafine punjene kockicama čokolade. Recept je isti samo se izostave tri štangle čokolade za testo.























Comments

  1. Super izgledaju tvoji mafini. Recept mi je super. Jednostavan. A ja, gladna ko vuk, nesmijem danas ni pomisliti na hranu. :-))

    ReplyDelete
  2. Sigurno su ukusni, ali u ovim kalupima su dobili veliki plus i na izgledu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kalupi su fora, recept je baš uobičajen ;)

      Delete
  3. ooo mirisu preko ekrana :))) evo vidim da nas dve imamao nesto slicni izbor a to je kukucanje:))) pogledaj kod mene ja sam kod tebe radis lepe stvari i dopadaju mi se:))) budimo na vezi :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, pa ti si profi u kukičanju, videla sam ;) Dobro došla!

      Delete
  4. Kada je u pitanju čokolada, ja se nikad ne mučim (moj stomak da ali jezik, usta i ruke nikad:)). Hvala ti puno i za recept. Izgleda i miriše izvrstno (i Vesna zna, šta je dobro). čao

    ReplyDelete
  5. Jednostavan recept a tako okusni in divni na pogled mafini
    divno
    pozdrav Tamara

    ReplyDelete
  6. Imam i ja modlu u obliku ruže. No, zaobilazim, poseban režim ishrane :)
    Ovo ću da prosledim ćerki, silno želi da pravi i jeste jednom u papirnim korpicama koje su, kako je testo narastalo izgubile oblik. No, smazali su brzo.
    Kiss!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts