Čokotorta





Biću kratka. 
Za praznik sam se odlučila da napravim ono poznato Čokoladno čudo, ali u vidu tortice. 


Koru sam pekla u duguljastom kalupu za hleb, obloženom pek papirom. Htela sam da je pečenu isečem po sredini i dobijem dve korice koje bih filovala. Pošto je nakon pečenja nisam odmah izvadila i odvojila od pek papira, tokom hlađenja, ona se skupila i ulegla po sredini uzdužno i potpuno me zgranula i uplašila da će biti neupotrebljiva. 
Međutim, moja zgranutost i živciranje zbog kulinarskih promašaja u zadnje vreme vrlo kratko traju, ili uopšte ne traju. Tako sam ja lepo tu koricu presekla na "pola", filovala donju koru, a gornju "popunila" i namazala kremom, ukrasila s nekoliko kockica otopljene mlečne čokolade... I evo, ostala su još dva parčeta. 
Izvolte!





A jedan pogled na ovu malu saksiju u prozoru popravlja raspoloženje.. skoro kao i muzika.












Comments

  1. pa ti svega se hvatis sve ide za rukom:)))
    nema promasaja:))) prvaliga po izgledu a ukus ....100 posto super tako osjecam:)))

    ReplyDelete
  2. Pravila sam ovaj kolač više puta i svi su ga rado jeli. Ovaj tvoj izgleda kao da si baš htjela da dobiješ taj trokutić u presjeku ;)

    ReplyDelete
  3. Uzela sam jedan mali komadič tvog čokoladnog čuda. :-) I guštirala se gledajući predivne fotografije i slušajući Arethu.

    ReplyDelete
  4. Hristos Vaskrse! Imam onaj osecaj da je kolac/torta oooodlican! Bio! Ne stigoh jos da pravim tortu, obzirom da smo zadnjih par dana bili u prirodnom okruzenju, nije mi padalo na pamet da ~secam~ tortu :) Nesto mora da se ostavi i za kasnije! Predivno docaravas sve svojim slikama, kao i uvek! Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  5. Gledam i prelistavam tvojih par postova unazad,s obzirom da nisam dugo bila ovde i ne mogu da verujem kolika je energija u tebi,fotografije su ti fantasticne,recepti takodje,hekleraj,ma sve,sve....Vidi se da uzivas u svojoj mirnoj luci.Vaistinu Hristos Vaskrse!

    ReplyDelete
  6. I ja sam pravila neki čokoladni, ali ga nisam ni probala, pokosi me temperatura sa sve Lekijem. A slatko nam se još uvek ne jede, izgleda da nismo baš baš ozdravili. Probaću i ovaj kolač sigurno!!! Pozdrav

    ReplyDelete
  7. Zašto bi se nervirala? Ko zna zašto je nešto dobro?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts