Patetični palačinka - mafini






"Patetični" - jer sam u trenutku spremanja bila mnogo patetična, i sebi samoj a kamoli nekom sa strane. Ali prošlo me je već dok su se kolači ispekli. 
Međutim, naziv im ostaje takav kakav je.
A "palačinka" jer je testo, primetićete, slično palačinkinom.




Za testo je potrebno:
3 jaja (može i 2 ako su krupna)
150ml mleka
150ml vode
kesica vanilina
dobra kašika maslaca
velika šolja ili čaša i po (od kiselog mleka) brašna
na vrh noža prašak za pecivo

Sve umešati žicom da se razbiju grudvice pa u papirnim modlama za mafine peći u ugrejanoj rerni oko 25 minuta na 180 stepeni
Ja sam ih pre pečenja nafilovala tako što sam do pola kalupa ulila smesu, pa na sredinu stavila po pola kašičice čokoladnog krema, i prekrila ga sa po kašikom testa.


I zaključak je uobičajen






Comments

  1. Odličan recept!
    Samo, ne slaže se baš sa hrono, ali jednom se živi.
    Moraće da se proba ovaj slatkiš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, ne spada u hrono. To spremam za one što ne poštuju hrono, a i sama se malo očešem ;)

      Delete
  2. Od srca sam se nasmijala napisu na zadnjoj fotki. :-)) Ti si carica!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts