Dokle više pita?






Ali ovo nije obična pita. Ova je obogaćena. 
U zadnje vreme smanjujem količinu jaja gde god mogu. Isto je tako i s uljem.
Ovde je bilo lako smanjiti količinu jaja, jer sam imala u frižideru ostatke materijala za pizzu. I sve strpala u ovu piticu. A ona.. ko lutka, ma ko bombona..

Za fil sam upotrebila:

300gr sira (mladi, stari, koji god imate)
100gr kačkavalja
100gr šunke
1 jaje
200ml jogurta
100ml ulja
so
zelje ili spanać (oko 100 do 150gr)

Prvu koru ne filovati. Poprskati je malo uljem. Svaku sledeću filovati. Na petu nafilovanu koru rasporediti zeleniš. Uviti u rolat.
Tako napraviti tri rolata. Premazati uljem ili ostatkom fila.
Peći u dobro ugrejanoj rerni 30 do 40 minuta.





Evo i doručka, mog omiljenog obroka, gde sam ponekad toliko oduševljena da serviram i dve viljuške.



Ovako nekad u plehu preokrenem tek pečenu pitu, pa mi liči na burek. A nije..


I još ove divne lagane bušne pogačice da vam pokažem. Premazala sam ih mešavinom mleka i maslinovog ulja. Prelepu boju su dobile.



Cveće mi je donela tetka. Zna da obožavam ove raskošne boje lala. Potpuno mi ispune i obogate prostor.





Da ne ostane samo na pitama, evo kako i palačinke najobičnije da učinite zanimljivijim. Super mi je ovo kad imam goste, a nemam baš neki izbor u frižideru.
Ispecite palačinke. Ja sam h pravila od integralnog pšeničnog brašna. 
Filujte ih čime god želite. Ja sam otopila malo crne čokolade.
Ali glavna fora je u belom prelivu.




Za beli preliv upotrebila sam:

tri kašike krem sira
kašičicu meda
sok od pola limuna

Sve smućkajte viljuškom ili mutilicom i rasporedite preko palačinki.


Obavezno isprobajte!
Preliv daje ovim palačinkama lagan letnji ukus.




A sad adio, tj. do kuvanja! ;)




Comments

  1. Slastni recepti, moram da provam
    hvala na uputama
    pozdrav Tamara

    ReplyDelete
  2. ajmeeee.... gladna saaaaam,,,, pogotovo mi se sviđaju pogačice sa rupicom u sredini

    ReplyDelete
  3. Do kuvanja! U posjeti kod tebe uvijek ogladnim. Pojma nemam, zbog čega. :-)))

    ReplyDelete
  4. Pite, testa i peciva obožavam, ali zato za slatkiše ne marim...pitu bih mogla uvek i volim ih samo dok su tople.

    ReplyDelete
  5. jaoooo i ja ogladnim hihih ........
    daj okreni ploču i počni radit nesto drugo hihih.....budi picaso haha.....

    ReplyDelete
  6. Evo i mene da se malo aktiviram :-) sreća pa sam večerala, hihihi, merkam danima onu pitu sa jogurtom i mesom, verovatno će da padne ovih dana :-) Pozdrav

    ReplyDelete
  7. Pinam post narocito zbog ovog fila za palacinke. A pita nikad dosta. Smao davaj :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts