Pita iz tiganja



Ovo je brzinska pita kad nemamo vremena da je čekamo da se ispeče u rerni. A ništa manje ukusna od uobičajene, čak možda i.. 
Ma hrskava i preukusna.



Evo kako ide:

Za dve pite je potrebno

dve heljdine kore ili četiri kore od belog brašna

za fil

2 do 3 kašike kisele pavlake
dve šake rukole/spanaća/blitve..
nekoliko tankih šnitova kačkavalja
nekoliko šnitova pečenice/slanine/šunke..
vrlo malo soli

dve kašičice masti ili dve kašike ulja za pečenje



Kad nadev rasporedite kao na slici, savijete prvo koru sa obe strane, pa je presavijete u fazonu sarme, s tim što ovo na kraju ipak poprima oblik pisma.. ili pismo tašnice.



U većem tiganju ugrejete kašičicu masti, pa kratko, sa obe strane ispečete pitu. Za svaku pitu vreme pečenja je oko 4 do 5 minuta. Vodite računa da temperatura ringle ne bude prejaka, jer ovo brzo zagoreva, a ne želite da pita spolja pregori a unutra ostane nepečena. Bitno je ipak da pitu spustite u ugrejanu masnoću.
Pečenu pitu vaditi na papirni ubrus koji će upiti višak masnoće.




Na slikama je pita koju sam pravila sa heljdinim korama. One su deblje i fino su se ponašale ovako obimno nafilovane pa pečene.
Ako rešite da pravite ovo sa korama od belog brašna, koje su tanje, za svaku pitu upotrebite po dve kore.

Ovo možda više liči na prženje, ali ja ga zovem pečenje jer je količina masnoće dovoljno mala da pita ne pliva u njoj. I s obzirom da se prilikom samog uvijanja ne stavlja masnoća u fil, niti se kora prska.. ova pita je pečena u tiganju. 
Uostalom isprobajte, pa se setite mene i javite kako vam se svidelo. Bye :)







Comments

  1. Pa da zašto da ne. Izgleda veoma ukusna

    ReplyDelete
  2. Od trenutka kada si postavila na FB, toliko mi se duboko urezalo u podsvest da me bukvalno proganja :) Mnogo mi se sviđa kako izgleda i javljam se kada isprobam, da potvrdim da je i ukus divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) skroz poznata situacija sa proganjanjem od strane hrane koju negde spazim. Važi, nadam se da će ti se dopasti još više nego na izgled. Hvala ti :)

      Delete
  3. Javim, kad isprobam. :-) Odlična ideja za brzi ručak. Tvoje su me fotke ubedile. :-)

    ReplyDelete
  4. Upravo sam ispekla pitu sa blitvom i sirom, uobicajeno kore premazane masnoca voda, pi dvije kore fil dva puta sto znaci ukupno 6 kora, savijem krajeve tako da dobijem krug , pecem u velikom podmazanom tiganju, 10 minuta sa obije strane, pita je tanka a ukus izvanredan .....pozdrav

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts