Slani kolač od sira i Smokve u testu





Potrebni sastojci:

3 jajeta
200g narendanog kačkavalja
100g fete (može i manje)
150ml jogurta
120ml ulja
150g brašna
kašičica praška za pecivo
so

Umutila sam kratko jaja mikserom ili žicom, pa dodala ostale sastojke i promešala ih. Ulila sam u podmazani pleh (otprilike 20x25cm), protresla malo da se lepo poravna, pa preko testa obilno poređala tanke kolutove paradajza. Posula sam sve začinskim biljem. Ja najradije koristim majčinu dušicu, bosiljak i nanu.
Ovaj slani kolač pekao se na 200 oko 40 minuta. 
(Paziti dobro da paradajz ne pregori i smanjiti temperaturu ako treba)





A smokve su završile u mom uobičajenom i omiljenom testu za voćne kolače.
Pravila na stari način, odmeravanjem čašom od jogurta. Ništa lakše.
Samo da vas podsetim sastava namirnica za testo:

3 jaja
čaša šećera (bolje malo manje)
čaša ulja
čaša jogurta
2 čaše brašna
kašičica praška za pecivo
vanilin, korica limuna..

Pekla sam u prethodno ugrejanoj rerni na na 180 oko 45 minuta.





Avgust odmiče baš brzo. Je l da da kad niste na suncu obuvate sokne na noge? 






Comments

  1. Svi volimo smokve , ja ih volin najviše kao tart sa gorgonzolom. Dopada mi se i tvojaa ideja

    ReplyDelete
  2. Nakod dugog, vručeg ljeta, evo mene opet. :-) Recepte sam poslala svome osobnom kuharu, a ja sanjam gledajući zadnju fotku. :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts