Voćni mak mafini





Ovaj recept je izvedena verzija vrlo poularnog recepta s ovog bloga Kruške u mak testu, koji ste u poslednje vreme rado pravili i slali mi slike. Kako bih vam se zahvalila za to ukazano poverenje, jer stvarno mi je drago što vam se nešto odavde toliko svidelo, rešila sam da odemo korak dalje sa mak testom.
Pokušala sam da napravim verziju sa medom umesto šećera. Onda sam rešila da i suncokretovo ulje zamenim maslinovim, a pšenično brašno ražanim i sve tako do jednog novog izdanja ovog kolača koji opasno preti da mi postane favorit među poslasticama.
Vama je već jasno da nećete pogrešiti ako i sami ne napravite kompletno ove navedene promene, već samo one koje vama odgovaraju.
Glavna prednost ovog kolača za mene je jednostavnost i brzina pripreme. Ovog puta pravila mafin oblike.

Recept

Sastojci za testo:

2 jaja
200ml jogurta
120ml maslinovog ulja
2-2,5 kašike meda (u zavisnosti od toga koliko slatko volite)
200g mlevenog maka
80g ražanog brašna
kašičica praška za pecivo
kašika ekstrakta vanile i malo narendane limunove korice

Postupak:

Sve sastojke izmešala sam žicom za mućenje.

Pripremila sam voće. Ja sam ovog puta upotrebila nektarine. U kalupe za mafine poređala sam papirne korpice, pa po njihovom dnu poređala nasečeno voće. Opet nisam mnogo sitno seckala jer više volim krupnije komade voća u kolačima. Ukupno sam upotrebila tri i po krupnije nektarine.
Kašikom sam preko njih sipala umućeno testo i tako dopunila korpice. 
Vi ako više volite ređanje radite kao u receptu Kruške u mak testu, dakle prvo testo po dnu pleha a onda voće preko.



U prethodno ugrejanoj rerni pekla sam ove kolače tačno 45 minuta na 220 stepeni.
U isključenoj rerni ostavila sam ih još jedno deset minuta. 
Preporučujem da ih ostavite da se ohlade pre služenja, ali ako ne možete da izdržite kao ni mi, vi navalite na tople. 
Nadam se da ćete voleti i ovu verziju kao i prethodnu.












Comments

  1. Mmmmmm, njami. :-) Predivno!

    ReplyDelete
  2. Osim maslinovog ulja koje nikako ne volim u kolačima, sve ostalo mi super zvuči.

    ReplyDelete
  3. Draga Sandra, da li moze kokosovo ulje umesto maslinovog? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pretpostavljam da može, ali količinu za tu zamenu odredite na osnovu sopstvenog iskustva s kokosovim uljem. Baš me zanima kako je bilo. Pozdrav:)

      Delete
  4. Pozdrav,

    Zanima me kakve gustoce vam je bila smjes!? Gusca nego kod klasicnog biskvita ili!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mnogo gusta, fina za izlivanje u kalupe.. Uz pomoć praška za pecivo bude fino ispečeno

      Delete
  5. obozavam mak, u kombinaciji sa voćem još više npr kruške au mi favorit
    odlican recept 👍

    ReplyDelete
  6. Pekla sam po uputstvu mafine, izasli su doslovno ugljenisani

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts